Marcatura di chips IC da u Sistema Visuale CCD

1

Un chip hè un traspurtadore di un circuitu integratu, chì hè divisu da parechje cialde, è hè un termine generale per cumpunenti di semiconduttori. U chip IC pò integrà una varietà di cumpunenti elettronichi nantu à a piastra di silicone per furmà un circuitu, per uttene certe funzioni specifiche. Per distingue e patatine fritte, hà bisognu di fà qualchì marca, cum'è numeri, caratteri è loghi. Cù e caratteristiche di piccule dimensioni è alta densità di integrazione, a precisione di trasfurmazione di i chip hè assai alta. Cunsidendu chì a produzzione di chip hè generalmente realizata in un attellu senza polvere, è u marcatore deve esse permanente è hà e funzioni di anti-falsificazione, a macchina di marcatura laser serà a prima scelta.

U puntu di a macchina laser hè assai bellu, chì pò incisione marcatori permanenti, è i caratteri sò squisiti è belli, è ùn danneghjanu micca e funzioni di u chip. A macchina di marcatura di chip persunalizata di u laser BOLN adotta un cuncepimentu modulare è riconfigurabile, chì pò realizà rapidamente a produzione di massa è pò esse compatibile cù una varietà di prudutti cù specifiche diverse. Dotatu di u sistema di posizionamentu di a visione CCD, questu equipagiu pò uttene alta precisione è effettu di marcatura laser senza errore.

58
2

A funzione di core di a macchina hè a funzione di posizionamentu visuale CCD, chì pò identificà automaticamente e caratteristiche di u pruduttu è uttene un posizionamentu rapidu. I picculi oggetti ponu ancu esse marcati cun alta precisione. È i dispositivi di posizionamentu di i prudutti ùn sò micca necessarii, riducendu a participazione manuale è migliorendu l'efficienza di travagliu.

U pruduttu trasfurmatu pò esse tondulu, quatratu è di forma irregulare. Stu prucessu hè particularmente adattatu per i picculi prudutti. I vassoi di pusizionamentu è i dispositivi fissi ùn sò micca necessarii per questu equipagiu, chì ottimizza assai u ciclu di trasfurmazione di marcatura laser. Da tandu, i prudutti di piccule dimensioni ùn seranu micca una difficultà per u marcatu laser. Cù u sistema di pusizionamentu visuale CCD, u "picculu pruduttu" diventa "grande". U prublema di precisione chì ùn pò micca esse cuntrullatu da a marcatrice tradiziunale pò esse risoltu quì.

3

A macchina di marcatura laser di posizionamentu visuale CCD pò caricare u pruduttu à casu, realizendu un posizionamentu precisu è un marcatu perfettu, chì migliora assai l'efficienza di marcatura. In mira à i prublemi di modu di carica difficiule, di posizionamentu scarsu è di velocità lenta causata da u prublema di cuncezzione di l'attrezzatura, u marcatu di a fotocamera CCD pò risolve tutti questi prublemi aduprendu una fotocamera esterna per catturà e caratteristiche di u pruduttu in tempu reale.

L'attrezzatura laser pò localizà l'angulu è a pusizione di u produttu per uttene una marcatura precisa. Sicondu e cunfigurazioni di a camera, a precisione di marcatura pò esse cuntrullata in 0,01 mm.


Tempu di posta: Apr-06-2021